onsdag 11 maj 2011

11 Maj

Halloj gott folk!
Jag ber om ursäkt att det tagit ett tag utan inlägg, men det har lixom inte funnits någon motivation att skriva "Jag har läst och analyserat nya settet som kommer" tre dagar i rad.

Nu vet jag inte om detta inlägg blir särkilt mycket roligare...

Idag kom min fjärde och sista Grim Lavamancer i brevlådan, vilket betyder att min Legacylek är såsom jag vill ha den!


Nu är det bara att speltesta den. Jag hade hoppats på att hinna in till Legacy tävlingen i stan idag, men Victoria kom hem för sent för att jag skulle hinna dit! Kanske blir av nästa helg istället!?

Gällande Standard, så verkar det inte som att Valakut kommer förändras något så jag kommer förmodligen försöka kvala till SM med den.

Dock kommer det bli väldigt intressant och se hur Mono Black kommer se ut och hur de kommer gå... Jag tänker framförallt på något sånt här:
http://magic.tcgplayer.com/db/deck.asp?deck_id=835164

jag har byggt en BR casuallek och spelat lite Online, dock endast mot Hobbylekar, men jag har gått 9-1 i matcher, leken ser ut såhär:


Sjukt rolig lek, men den behövs ju trimmas ordentligt!
Jag vill dessutom ha in 4 stycken:


Tjo och Hej för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar