torsdag 28 april 2011

28 April

Idag har inte skett särkilt mycket kring Legacy, ingenting faktiskt.

Inga av mina 3 kortbeställningar dök upp idag i brevlådan!
Jag börjar smått undra ifall Posten har supat dessa försändelser!!!
(Tråkigt om så är fallet, ganska dyr beställning)

Idag har jag inte spelat alls, däremot har jag tittat på filmerna ifrån GothCon's SM kval!

Av vad jag kan komma fram till så har följande personer och lekar kvalat in:

1 Svenningsson, Thomas (Lek: Okänd)
2 Landgraf, Svante (Lek: Okänd)
3 Bergström, Jonathan (Lek: U/G/B Ramp/Control)
4 Svensson, Fredrik (Lek: Valakut - utan Cobror)
5 Jonsson, Daniel (Lek: Okänd)
6 Lindström, Martin (Lek: Cawblade)
7 Hedbäck, Tore (Lek: G/W Quest)
8 Ström, Tobias (Lek: Okänd)

Jonatans lek kändes rolig att spela, men inget jag skulle kötta på en tävling. Han spelar den väldigt skickligt, vilket jag inte skulle kunna :)
Fredriks lek kändes väldigt lik min Valakut ... (Happyface!)
Cawblade leken är bara dyr och jobbig :)
G/W Quest är nog underskattad, dock behövs 4x Fauna och 4x Vengevine för att göra den rättvis (utöver det jag redan har till den)... Får väl se om någon annan i OMTG är sugen på att köra den i SM, isf. Bara att köpa dessa 8 kort, så får ni låna resten!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar